خاطرات همسر سردارشهیدفرج الله رستگار
یادوخاطره سردارشهیدفرج الله رستگار
امام خامنه ای: یادو خاطره شهداکمترازشهادت نیست این وبلاگ درباره سرداررشید اسلام فرمانده گردان مال اشترشهید فرج الله رستگار که دردوران دفاع مقدس حضور دائم داشتند.دراکثرعملیات ها شرکت داشتند. که جنازه این شهید بزرگوار بعد 9سال 6ماه برگشت ودر زادگاه خودش به دست مردمان ولایتمدار روستای قالینی به خاک سپرده شد این بزرگوار مدتی هم دردوران دفاع مقدس محافظ امام (ره) در جماران بود. وهمچنین محافظ مقام معظم رهبری در دوران ریاست جمهوری شان بوده است..

نظر شما درباره ی این وبسایت چیست؟

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان علمدارکربلای شلمچه و آدرس sardarghalini.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
حب العباس :: کرامات حضرت ابوالفضل
اماده باشیم شهدای دستگرد قداده هلالی وصیت شهدا


آمار مطالب

کل مطالب : 65
کل نظرات : 1

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 12
باردید دیروز : 4
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 17
بازدید سال : 292
بازدید کلی : 26117

خاطرات همسر سردارشهیدفرج الله رستگار
 
 
خاطرات همسر شهید
در سال 1364 که ازدواج کردیم این شهید قبل از آن بارها در جبهه های نبرد حضور داشتند بعد هم از ازدواج سه روز از ازدواج ما گذشته بود که مجدداً آهنگ رفتن به جبهه کرد و من به ایشان گفتم مردم می گویند هنوز ازدواج نکرده مجدداً به جبهه ها رفته و او گفت : اشکالی ندارد من تصمیم دارم خودم را مورد آزمایش الهی قرار دهم لذا رفت و تا 45 روز تمام باز نگشتند و زمانی که فرزندمان در حال تولد بود به منزل بازگشت و زمانی هم که برادرشان به شهادت رسید، شهید فرج اله نیز در مناطق عملیاتی حضور داشتند زندگی ما تماماً خاطره بود. همواره به ما سفارش می کرد که حضرت زینب (ع) را الگوی خودتان قرار دهید به گونه ای با ما صحبت می کرد که زبان ما قفل می شد و من جرأت نمی کردم از رفتن ایشان امتناع ورزم . یادم نمیرود روزی که نوار صدای برادر آهنگران را پخش می کردند در شهر و تقریباً مضمون آن اینگونه بود که نشستن ننگ است و او بلافاصله تصمیم می گیرد که سریعاً خود را به مناطق عملیاتی برساند. قبل از شهادت ایشان حدود یک سال و ده ماه با ایشان زندگی کردیم. و صاحب یک فرزند پس که حدوداً 19 سال سن دارد و دانشجوی رشته الهیات دانشگاه شیراز می باشند. ایشان حدود ده
سال مفقود بودند و ما طی این سالها همواره چشم به راه بودیم . 


تعداد بازدید از این مطلب: 2309
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود